- Acasă
- Liuba Sârbu
- Privesc în zare
Privesc în zare
joi, 07 mai 2015
Ninge din trandafirii pe care i-ai adus.
Trecut-au clipe şi-n însingurare
Mă simt ca o petală sub un soare
Demult apus.
Ai spus că-ţi sunt lumina din privire
Iar azi strigatu-m-ai:"Hei amintire"!
Cu ochii plini de altă strălucire.
Ieri straiele pe care le purtai
Aveau atingerea-mi şi-o miroseai,
Azi, altei pomi în flore îi şopteai
Apusul care mă tot nine doare.
Veni-va răsăritul să-l alunge
Cu noi miresme, care mă vor unge.
Privesc în zare.
Versuri:© Liuba Sârbu 2015/05/02
Împărtăşeşte-ne opinia ta:
Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
Comentarii:
Mulţumescu-Ţi!
Liuba Sarbu (autor)
marți, 12 mai 2015
Draga Liuba , pentru a vedea postarile zilnice exista tabelul din centrul paginii iar pentru postarile anterioare dai clik pe "vezi toate poeziile " de la finalul tabelului cu postari. Se va deschide pagina cu lista membrilor ce posteaza .
Dand clik pe profilul dorit vei avea lista tuturor postarilor .
Revin si cu precizarea ca ''strigatu-m-ai" este corect scris in aceasta forma si adaug multumirile mele lui th3mirrOr pentru precizare . :)
In plus, de astazi , admnistratorul acestui site a adaugat avertizarea de comentarii noi .
(Clik la "contul meu ").
Multumesc mult ,Adm!!!
Cu drag ...
Adina Speranta
luni, 11 mai 2015
Mai departe, poezia este minunatã dar trebuie sã o citesc cu atentie si de mai multe ori, are un stil aparte fiind mai greu de înteles.
Înca ceva,cum sa primesc notificari când cineva posteazã poezii?Unde pot citi poeziile voastre?
Liuba Sarbu (autor)
vineri, 08 mai 2015
Sã încep de la început ca de la capãt voi începe alta datã :) Î primul rând,va imbrãţisez sufletele pentru ca mi-aţi acordat momente din timpul vostru preţios.
Deci,"strigatu-m-ai" este dicutabil din motiv ca ne putem exprima:"Ieri m-ai strigat <Hei amintire>"! Dar cred cã am inclus si pronumele personal"tu", "tu m-ai scrigat". În fine,mã mai gândesc.
Referitor la sugestia Adinei Speranta,"pomi în floare",este clar ca substantivul pomi este masculin.Însa,eu am folosit metaforic expresia"altei fete îi daruiai pomi în floare",adicã daruia cuvinte frumoase precum pomulinflorit eltei fete.Deci,altei, este feminin.
Liuba Sarbu (autor)
vineri, 08 mai 2015
Au cum sa ma superi? Nu am suparatorul la mine.
Th3Mirr0r
th3mirr0r
vineri, 08 mai 2015
:) :) :) :) :) :) :) ...Ma bucur ca nu am suparat ! Nu imi doresc asta .:)
Eu nu sunt perfecta , dar intreb , intreb ...si invat. :)
Adina Speranta
vineri, 08 mai 2015
Ei, nicidecum! Nici nu m-am gandit, macar, la asta. Era vorba de cazuri particulare. Insa, pentru ei, am avut si un mic discurs, care l-am postat de pe blog-ul meu, direct unde trebuia. Asadar, acel discurs, "Pentru ai mei critici", in care le-am invocat o Licenta Poetica, pe care mi-o insusesc - si de drept apartinandu-mi, nu are nici o legatura cu subiectul nostru. Noi aveam alta discutie, fii pe pace, Adina!..
Th3Mirr0r
th3mirr0r
vineri, 08 mai 2015
Imi pare rau daca am dat impresia ,gresita delatfel , ca rad. Nu am sa rad niciodata de nimeni , respect pe toata lumea si daca am comentat putin mai detaliat am facut-o cu placere si cu dorinta ascunsa de a invata la randul meu , rupta fiind de mediul literar actual .
Va asigur de tot respectul meu , respect valabil si pentru toti cei care posteaza aici .
Am fost mirata de multe noi metode folosite in scrierile actuale si decat sa tac am intrebat , astfel am invatat multe ...daca taceam era mai bine ? Ma modelez permanent .
:) Acesta e un zambet . Nu imi permit sa rad de nimeni.
Cu stima ...
Adina Speranta
vineri, 08 mai 2015
sigur, eu am obiceiul de a distorsiona anumite cuvinte. De regula, multe din ele sunt vechi, foarte vechi - sau limbaj popular, moldovenesc.
spre exemplu, pot folosi "agitator" atat ca forma de adjectiv, cat si ca substantiv. Depinde astfel de cuvantul care rezoneaza, intr-un fel.
"perduto" "sfetinic" chiar si "impleteci"[a impleti + a se impiedica]. Limba romana e una dintre cele mai frumoase, mereu poti gasi sensuri noi. Insa, pentru altii, Adancimea unor cuvinte, inraurirea lor, Nu Exista. Nu am altceva de facut mai bun decat sa ii las in lumea lor, sa rada copios. Macar atat, sa fi facut, pentru ei, daca a le trezi simturile, nu.
Th3Mirr0r
th3mirr0r
vineri, 08 mai 2015
De ce nu ''gemator '' ? :)
Perduto, Sfetinic....:)
Adina Speranta
vineri, 08 mai 2015
Gemandul munte scurma rasaritul.
Podoabe-si prinde-n valuri de argint.
despre ce intrebare, era vorba?
sa stii ca se poate transforma si un adjectiv, cu o forma substantivata.
[daca asta era ideea]
Th3Mirr0r
P.S: lasa, ca suna bine, tot ceea ce incanta sufletul. ce e mica si nevinovata gresala?
th3mirr0r
vineri, 08 mai 2015
Mie imi place mult cum suna ...Eu as incuraja folosrea acestei forme , e atat de melodioasa ...:).
Eu cred ca sunt ratacite doua micute , dragalase si nevinovate greseli :) dar poate gresesc eu , asa ca nu ma uit la ele deloc si ma bucur de melodia cuvintelor . :)
Dar pot intreba ?...Fara a intreba , comunica , nu elimin greselile proprii , deci :
... gemandul ...?
Adina Speranta
vineri, 08 mai 2015
Nu e nici o problema, Adina. Orice ar fi, un artist poate distorsiona cuvinte - intr-un anumit scop, sau pentru a accesa prozodia, sau o parte a sa. Prozodia este o stiinta de studiu a versificatiei, nicidecum o pravila in sine, cum cred unii. Deseori, am intalnit cazuri in care altii, le-au stavilit ascensiunea unora, tot "batandu-i la cap cu prozodia". Ar trebui sa se gandeasca la faptul ca doar titanii literaturii, cum e marele Eminovici [cel mai bun exemplu - geniu, de fapt], au avut o prozodie perfecta, in multe din poezii. Astfel, a-l inghionti pe altul sa fie ceea ce nu ii e dat sa fie, nu se poate. Parerea mea este ca fiecare trebuie sa procedeze dupa cum crede ce cuviinta, insa daca ii pericliteaza ascensiunea pe taramul beletristicii, mai bine sa se rezume la lucruri mai simple. Simplitatea. Adancimea. Stii, cum a spus marele Eminovici
"Ca si flori în poarta vietii
Bat la portile gândirii,
Toate cer intrare-n lume,
Cer vestmintele vorbirii".
Cei mai buni invatatori intr-ale graiului viu, sunt marii nostri poeti.
Th3Mirr0r
th3mirr0r
vineri, 08 mai 2015
Multumesc , am sa caut sa ma conving si daca este asa imi cer scuze pentru greseala. Am dubii inca , nu neg ca poate fi asa . Revin :)
Adina Speranta
vineri, 08 mai 2015
P.S: mai jos, intr-o poezie din colectia "Povestea unui nuc", am redat un exemplu de ruga, de invocare, de slavire.
th3mirr0r
vineri, 08 mai 2015
Povestea unui nuc
[ CXLV ]
Pre-a nepătruns-a-I Moarte-i limbe
Un soare negru mă sfâşie-n lira-i,
Când împletit al vieţii-n viu-mi grai,
Îmi spun că Moartea şterge-mă-va-n gura-I,
Cu fericirea-I –
Şi tainic, strânge-mi-s-a-nsufleţirea-mi,
Pre-a sântii-mi arsă slovă-n cartea-I,
Că-ntr-a înscrisa-I Lege-a Firii, Ea-I,
La despărţirea-mi...
De ce te stingi ’tra lumei, ‘văpăiată rugă,
Perduto, cu aroma-ţi de stih scânteietor,
Când lumea-i petrecut-o, sub cânt sfâşietor,
Dintr-a Ta glugă?
- Şi-n arsu-ţi glas, despică-mă-ntr-a Firei,
Sântă cetate, născută-ntr-o căţuie
Ce-Ţi fumegă lumine-n Cer, să-şi suie
Ofrandele lirei!
Ori colo-n stâncoasele ţărmuri de neguri,
Legăna-mă-voi dulce-ntr-al Vieţii Izvod,
Când blând, susura-va-mi al Cerului rod,
Puterea, prin muguri –
Ş-a lumei durere, încet, cuvânta-voi,
Pre-a vechei cetire-ntr-a morţilor grai,
Căci Moartea, sub lespezi, mă sfâşie-n struna-I,
De Raiul, căta-voi!..
Da’-n fruntea-mi, sădi-voi străvechi diamant,
Lucirea-i, s-o-nfăşur adânc, cu iubirea-mi,
Când tainica liră-i v-a-mpresure-n firea-mi,
Un măreţ hierofant!
Sub soarele-mi negru, cânta-voi ferice,
Cu vecinice-ofrande de stihuri ce ard
Petrecute pe-altarul Divinului Bard,
Cu Moartea, aice!..
O, Tu, Adorato, din umbra mea, Sfetinic,
Cu Vântul, gemândul, pre-a limbei-Ţi, grăi-voi,
Din fruntea-mi, durerea, sub giulgiu-Ţi, şterge-voi,
Arzând ca un sfeşnic!
©Th3Mirr0r
th3mirr0r
vineri, 08 mai 2015
Forma corecta este "strigatu-m-ai".
Alte exemple: intaritu-m-ai / luminatu-m-ai / intaritu-ti-ai / deslusitu-ti-a. Se pastreza formele, la fel ca intarit-ai, luminat-ai, oranduitu-mi-le-ai [abia aici, se schimba forma celorlalte, insa "oranduitu" pastreaza caracteristica.
Nu sfatuiesc astfel de forme, sa fie folosite, in afara de contextul in care e exprimata o ruga, o "mantra", astfel, artistul Invoca, Slaveste.
Cand e indurerat, cand e apasat, cand isi cerceteaza sufletul: plansu-mi-s-a. descoperitu-mi-s-a, alinatu-mi-s-a.
Th3Mirr0r
th3mirr0r
vineri, 08 mai 2015
Adica este corect sau nu : striga-tu-m-ai ? ...:)
Intr-adevar este o forma foarte rar folosita si este o provocare , azi , sa folosesti aceasta forma . :)
Adina Speranta
vineri, 08 mai 2015
Sper sa nu incomodeze comentariul meu. De regula, ma abtin, nu ma amestec, sa corectez. Insa, s-a cerut un sfat, de asta am considerat ca sa fac acest comentariu.
Formele acestea, de cuvinte, se folosesc foarte rar. Se folosesc mai ales in limba veche, stramoseasca, apoi in graiul viu. Cand spun grai viu, ma refer la graiul sufletului. Sfatul meu e sa nu fie folosite ca metode "aparent stilistice" oricand, oriunde. Sa fie folosite in contexte speciale. Caci graiul viu, nu inseamna "joaca de cuvinte, prin agerimea mintii" - ci Trairea acestora. Desigur, poate fi luat in considerare, sfatul meu, sau nu. E la latitudinea fiecaruia.
Forma corecta a unui astfel de cuvant, este determinata de diferite circumstante.
Exemplu, in cazul mentionat, pentru care s-a cerut sfat,
dusu-m-ai
dusu-te-ai
Astfel ca de aici, reiese EU/TU, pastrand aceeasi forma.
Th3Mirr0r
th3mirr0r
vineri, 08 mai 2015
" Azi, altei pomi în flore îi şopteai"
Aici aplici femininul si nu e corect , pomul este substantiv masculin . Poti scrie " altui pom in floare " ...asta nu va insemna ca e vorba de un barbat , e o imagine metaforica , deci va sugera o alta iubire.
"demult" e corect scris .
Cu drag .
Adina Speranta
vineri, 08 mai 2015
Draga Liuba , mie mi-a "scapat" poezia ta , am avut cateva zile in care nu am intrat pe site ... Bine ai venit !
Iar forma corecta este ...striga-tu-m-ai ...:) ..te asigur .
La primul vers de la ultima strofa ai tastat gresit ''ninge''...
Cu drag , succes in continuare .
Adina Speranta
vineri, 08 mai 2015
Va muţumesc enorm pentru aprecieri si sugestii.Nu sunt expert in Limba Românã,va rog sa-mi sugeraţi care sunt erorile. Altã sursa decât internetul nu am :) Dacã va referiţi la "demult", am consultat mai multe surse si nu sunt sigurã. Cu "strigatu-m-ai" nici netul nu m-a putut ajuta,m-am gândit: m-ai strigat tu,m-ai se scrie prin cratima,daca scriam "Iar azi m-ai strigat" nu suna poetic dupa mine si iese din linia melodica si stilul poeziei.Astept sugestiile voastre. Cu respect.
Liuba Sarbu (autor)
vineri, 08 mai 2015
Bine ai venit, Liuba!
ALapis
joi, 07 mai 2015
Bine ai revenit Liuba. Cum a zis si domnul Stomff sunt cateva erori de tastare. in rest imi place.
petrica_c
joi, 07 mai 2015
E frumoasa dar cred ca trebuie corectate erorile de scriere. Din graba unele cuvinte sunt mutilate. In rest , astept sa ne intalnim din nou .
stomff
joi, 07 mai 2015
Adrian Maniu
Al. O. Teodoreanu
Alecu Donici
Alecu Russo
Alexandru Alexianu
Alexandru Bogdanovici
Alexandru Hrisoverghi
Alexandru Macedonski
Alexandru Philippide
Alexandru T. Stamatiad
Alexandru Vlahuţă
Alexei Mateevici
Andrei Mureşanu
Anonim
Anton Pann
Artur Enăşescu
Benjamin Fondane
Bogdan Petriceicu Haşdeu
Calistrat Hogaș
Camil Petrescu
Carmen Sylva
Cezar Bolliac
Cincinat Pavelescu
Constantin Mille
Constantin Negruzzi
Constantin Oprişan
Costache Conachi
Costache Ioanid
Dan Botta
Demostene Botez
Dimitrie Anghel
Dimitrie Bolintineanu
Dimitrie Gusti
Dosoftei
Duiliu Zamfirescu
Dumitru Iacobescu
Dumitru Theodor Neculuță
Elena Farago
Elena Văcărescu
Emil Botta
Emil Cioran
Eusebiu Camilar
Gavril Rotică
George Bacovia
George Coşbuc
George Ranetti
George Topîrceanu
George Tutoveanu
Gheorghe Sion
Grigore Alexandrescu
Iancu Văcărescu
Ienăchită Văcărescu
Ilarie Voronca
Ioan Budai Deleanu
Ioan Iacob Hozevitul
Ioan S. Neniţescu
Ioanid Romanescu
Ion Barbu
Ion Heliade-Rădulescu
Ion Luca Caragiale
Ion Minulescu
Ion Neculce
Ion Șiugariu
Iosif Trifa
Iulia Haşdeu
Leonid Dimov
Lucian Blaga
Magda Isanos
Mateiu Ion Caragiale
Matilda Cugler-Poni
Mihai Eminescu
Mihail Kogălniceanu
Mihail Săulescu
Mihail Sadoveanu
Mircea Demetriade
Mircea Eliade
Nichifor Crainic
Nichita Stănescu
Nicolae Iorga
Nicolae Labiş
Octavian Goga
Panait Cerna
Radu D. Rosetti
Radu Gyr
Radu Stanca
Ştefan Octavian Iosif
Ștefan Petică
Traian Demetrescu
Tristan Tzara
Tudor Arghezi
Vasile Alecsandri
Vasile Cârlova
Vasile Conta
Vasile Militaru
Veronica Micle
Victor Eftimiu
Virgil Carianopol
Vladimir Streinu
Zorica Laţcu
Agatha Bacovia
Alexandru Andriţoiu
Alexandru Andrieş
Alexandru Busuioceanu
Alexandru Colorian
Alexandru Lungu
Alice Călugăru
Ana Blandiana
Ancelin Roseti
Andrei Ciurunga
Anghel Dumbrăveanu
Ara Alexandru Șișmanian
Aron Cotruș
Arsenie Boca
Aurel Dumitrașcu
Aurel Pastramagiu
Aurel Rău
Benedict Corlaciu
Camil Baltazar
Camil Poenaru
Cassian Maria Spiridon
Cezar Baltag
Cezar Ivănescu
Christian W. Schenk
Claudia Millian Minulescu
Cleopatra Lorințiu
Constanţa Buzea
Constantin Berariu
Constantin Michael-Titus
Constantin Noica
Corneliu Coposu
Corneliu Vadim Tudor
Dan Deşliu
Dan Rotaru
Daniel Drăgan
Daniel Turcea
Dimitrie Ciurezu
Dimitrie Stelaru
Dinu Flămând
Dominic Stanca
Dumitru Corbea
Dumitru Matcovschi
Dumitru Pricop
Elena Armenescu
Elena Liliana Popescu
Emil Brumaru
Emil Isac
Eta Boeriu
Eugen Cioclea
Eugen Ionescu
Eugen Jebeleanu
Filip Brunea-Fox
Florența Albu
Gabriela Melinescu
Gellu Dorian
Gellu Naum
Geo Bogza
Geo Dumitrescu
George Călinescu
George Dan
George Drumur
George Lesnea
George Meniuc
George Ţărnea
Ghenadie Nicu
Gheorghe Azap
Gheorghe Grigurcu
Gheorghe Istrate
Gheorghe Pituţ
Gheorghe Tomozei
Gheorghe Zanat
Gherasim Luca
Grigore Hagiu
Grigore Vieru
Horia Vintilă
Ileana Mălăncioiu
Ioan Alexandru
Ioan Flora
Ion Brad
Ion C. Pena
Ion Caraion
Ion Dodu Bălan
Ion Horea
Ion Iuga
Ion Miloș
Ion Monoran
Ion Pachia-Tatomirescu
Ion Pillat
Ion Pribeagu
Ion Scriba
Ion Stratan
Ion Vinea
Iulian Boldea
Iulian Vesper
Leo Butnaru
Leonida Lari
Lucian Avramescu
Marcel Breslaşu
Maria Banuș
Mariana Marin
Marin Iorda
Marin Sorescu
Mihai Beniuc
Mihai Codreanu
Mihai Ursachi
Mihu Dragomir
Mircea Cărtărescu
Mircea Ciobanu
Mircea Dinescu
Mircea Ivănescu
Mircea Manolescu
Mircea Micu
Mircea Pavelescu
Mircea Streinul
Miron Radu Paraschivescu
Nichita Danilov
Nicolae Corlat
Nicolae Dabija
Nicolae Davidescu
Nicolae Neagu
Nicolae Țațomir
Nina Cassian
Nora Iuga
Octav Sargețiu
Octavian Paler
Otilia Cazimir
Palaghia Eduard Filip
Paul Sava
Pavel Boțu
Pavel Coruț
Petre Ghelmez
Petre Stoica
Petru Creţia
Radu Cârneci
Radu Tudoran
Rodica Elena Lupu
Romulus Guga
Romulus Vulpescu
Sașa Pană
Sesto Pals
Simion Stolnicu
Sorin Cerin
Spiridon Popescu
Ştefan Augustin Doinaş
Ştefan Baciu
Stefan Tanase
Ștefania Stâncă
Stephan Roll
Theodor Damian
Traian Calancia
Traian Chelariu
Traian Dorz
Traian Furnea
Tudor George
Valeria Boiculesi
Valeriu Gafencu
Vasile Copilu-Cheatră
Vasile Posteucă
Veronica Porumbacu
Victor Sivetidis
Victor Tulbure
Virgil Diaconu
Virgil Gheorghiu
Virgil Teodorescu
Zaharia Bârsan
Zaharia Stancu
Adam Puslojić
Adelbert von Chamisso
Ady Endre
Afanasii Fet
Ahmad Shamlou
Ahmet Hașim
Alain Bosquet
Albert Camus
Alberto Blanco
Alberto Serret
Alceu
Aldo Palazzeschi
Alejandra Pizarnik
Alejo Carpentier y Valmont
Aleksandr Blok
Aleksandr Puşkin
Aleksandr Soljeniţîn
Alexander Penn
Alfred de Musset
Alphonse de Lamartine
Amalia Iglesias Serna
Anaïs Nin
Anatole France
André Breton
André Marie Chénier
Anna Ahmatova
Anne Sexton
Antoine de Saint-Exupery
Antonio Machado
Áprily Lajos
Arany János
Arhiloh
Aristóteles España
Arthur Rimbaud
Attila József
Baba Tahir
Babits Mihály
Balázs Béla
Bartók Béla
Bella Ahmadulina
Bertolt Brecht
Blas de Otero
Bob Dylan
Boris Pasternak
Carl Sandburg
Carlos Drummond de Andrade
Cecilia Meireles
Cesar Vallejo
Cesare Pavese
Charles Baudelaire
Charles Bukowski
Charles Guérin
Charles Perrault
Charles Simic
Christian Morgenstern
Cintio Vitier
Concha Urquiza
Dante Alighieri
David Avidan
Dino Campana
Dmitry Merezhkovsky
Dsida Jenő
Du Fu
Edgar Allan Poe
Edith Sodergran
Eduardo Galeano
Edward Estlin Cummings
Edward Hirsch
Efraín Barquero
Efrain Huerta
Eli Galindo
Elizabeth Barrett Browning
Elizabeth Bishop
Emile Verhaeren
Emily Dickinson
Enriqueta Ochoa
ERĀQI
Erich Fried
Erich Kastner
Estanislao del Campo
Eugenio Montale
Eugenio Montejo
Eunice Odio
Evgheni Evtuşenko
Ezra Pound
Fadwa Tuqan
Farkas Árpád
Federico Garcia Lorca
Félix Grande
Feodor Dostoievski
Fernando Pessoa
Fiodor Tiutcev
Firdousi
Forugh Farrojzad
Francesco Petrarca
Francis Jammes
Francois Villon
Franz Kafka
Friedrich Hölderlin
Friedrich Nietzsche
Friedrich von Schiller
Gabriela Mistral
Gabriele d'Annunzio
Georg Trakl
George Gordon Byron
Gérard de Nerval
Gerhard Fritsch
Giacomo Leopardi
Giambattista Basile
Giorgios Seferis
Giosuè Carducci
Giuseppe Ungaretti
Guillaume Apollinaire
Gunnar Ekelof
Gunter Grass
Gustaf Munch Petersen
Hafez
Heinrich Heine
Henry Wadsworth Longfillow
Henry Wadsworth Longfillow
Hermann Hesse
Herta Muller
Hilde Domin
Homer
Horiguchi Daigaku
Howard Nemerov
Hristo Botev
Iannis Ritsos
Ingeborg Bachmann
Iosif Brodski
Ismail Kadare
Ivan Bunin
Jabra Ibrahim Jabra
Jack Kerouac
Jacques Prevert
Jaishankar Prasad
James Weldon Johnson
Jan Twardowski
Jean de La Fontaine
Jeanne-Marie Leprince de Beaumont
Jenny Joseph
Jidi Majia
Joachim Ringelnatz
Joan Maragall
Johann Wolfgang von Goethe
John Berryman
John Keats
John Milton
Jorge Guillén
Jorge Luis Borges
Jorge Teillier
José Ángel Buesa
José Antonio Ramos Sucre
José Emilio Pacheco
Jose Hernandez
José Martí
José Saramago
Jose Watanabe
Joy Harjo
Juan Gregorio Regino
Juan Ramón Jiménez
Juana de Ibarbourou
Juhász Gyula
Jules Romains
Julio Cortázar
Julio Flórez Roa
Kabir
Kalidasa
Karin Boye
Kenneth Patchen
Khalil Gibran
Kobayashi Issa
Kobayashi Issa
Kölcsey Ferenc
Konstantin Balmont
Konstantin Simonov
Konstantinos Kavafis
Kostas Varnalis
Kosztolányi Dezső
Krzysztof Kamil Baczyński
Kusano Shinpei
Langston Hughes
Lao Tse
Leah Lakshmi Piepzna-Samarasinha
Leopold Sedar Senghor
Lev Tolstoi
Li Po
Lina de Feria
Lisa Zaran
Louis Aragon
Louise Gluck
Ludwig Fulda
Ludwig Uhland
Luis Cernuda
Luis de Góngora y Argote
Luís Vaz de Camões
Mahmoud Darwish
Manuel del Cabral
Marc Chagall
Marc Girardin
Margaret Atwood
Margarita Michelena
Margo Tamez
Marina Ţvetaeva
Mario Benedetti
Mario Vargas Llosa
Màrius Torres
Mark Talov
Matsuo Basho
Maurice Maeterlinck
Maxim Gorki
Menelaos Ludemis
Michelangelo
Miguel de Unamuno
Miguel Hernández
Miguel Perez Ferrero
Mihail Lermontov
Moulavi
Muhsin Al-Ramli
Murilo Mendes
Nahapet Kuceac
Najwan Darwish
Nancy Morejón
Nazim Hikmet
Nicanor Parra
Nicolás Guillén
Nikolai Rubţov
Nikolaus Lenau
Nikolay Gumilyov
Nikos Karouzos
Nima Youshij
Octavio Paz
Odisseas Elytis
Olaf Bull
Omar Khayyam
Ömer Faruk Toprak
Oscar Wilde
Osip Mandelştam
P Mustapaa
Pablo Neruda
Pablo Picasso
Par Lagerkvist
Paramahansa Yogananda
Patrícia Galvão (Pagu)
Paul Celan
Paul Eluard
Paul Valéry
Paul Verlaine
Paulo Coelho
Pavol Janík
Pedro Salinas
Percy Bysshe Shelley
Pierre de Ronsard
Pilinszky János
R. S. Thomas
Rabindranath Tagore
Rafael Alberti
Rafael Obligado
Rainer Maria Rilke
Ralph Waldo Emerson
Rasul Gamzatov
Reményik Sándor
Rene Char
Richard Bach
Rimma Kazakova
Robert Burns
Robert Desnos
Robert Frost
Roberto Bolaño
Rolando Cárdenas
Rosario Castellanos
Roy Fisher
Rubén Darío
Rudyard Kipling
Rumi
Ryōkan Taigu
Saadi
Şabestari
Saint-John Perse
Salamon Ernő
Salvatore Quasimodo
Samuel Taylor Coleridge
Sándor Márai
Sandor Petofi
Sappho
Sara Teasdale
Seamus Heaney
Serghei Esenin
Silva Kaputikyan
Sir Muhammad Iqbal
Sohrab Sepehri
Stephane Mallarme
Stephen Crane
Sylvia Plath
T.S. Eliot
Tadeusz Różewicz
Tahsin Saraç
Taras Șevcenko
Tassos Leivaditis
Ted Hughes
Thomas Moore
Titos Patrikios
Tomas Tranströmer
Tóth Árpád
Vasko Popa
Velimir Hlebnikov
Vera Pavlova
Vicente Aleixandre
Victor Hugo
Vinicius de Moraes
Vladimir Maiakovski
Vladimir Nabokov
Voltaire
Vörösmarty Mihály
W. H. Auden
Walt Whitman
Wang Wei
Wilhelm Busch
William Blake
William Butler Yeats
William Carlos Williams
William Ernest Henley
William Shakespeare
William Wordsworth
Wislawa Szymborska
Yahya Benekay
Yuri Kageyama
Trompa unui elefant are peste 40.000 de muşchi.
”Poezia sa, în cea mai mare parte, deşi construită în note grave
Cuvinte mari, abia atingându-se..., valery
Cultivare, cultură și împărtășire!
Zidul de Mărgean, narcispurice
Scrierile poetului conțin informații atât despre motivele și
Trilogia HISTORIARUM, nicu hăloiu
Cartea poate fi achiziționată de pe site: libris.ro
Pelerin pe Calea Luminii - 101 sonete creștine, maria.filipoiu
Vă mulțumesc din suflet domnule Andrei Stomff, pentru minunata carte
Zidul de Mărgean, Emilian Lican
vezi mai multe poezii de: Liuba Sarbu
Detalii poezie:
Distribuie pe: